שיתוף 1

השנה השתתפתי בכנס השני שלי בנר-אנון, וביקשו ממני שאהיה דוברת במליאת פתיחת הכנס. איזה פחד! איך אוכל לדבר מול כל כך הרבה אנשים? מי יקשיב לי בכלל? איזה דברים חשובים יש לי להגיד?

שישי בבוקר. בעלי ואני נוסעים לכיוון ים המלח. הדרך מהממת ביופיה, הכול רגוע ושקט. מגיעים לפיתחו של גן עדן: מרבדים של דשא, צמחיה מיוחדת במינה, שלווה בכל מקום. בדיוק כמו נושא הכנס ״תפילת השלווה״ – הרוגע פה בן בית. כבר בכניסה זה כמו בפגישת מחזור. הנה חברותיי הטובות!  שמחתי לפגוש כל אחת מהן, בסבב הרגשה סיפרתי שאני מרגישה כמו ביום חג.

אחר הצהרים – הליכת מלאכים. אני סקפטית וחוששת, אבל כמה טוב שהשתתפתי! כל גופי רעד מהתרגשות, עברתי חוויה מעצימה, נעימה ומרגשת.

בערב, במליאת הפתיחה הייתי כבר בהתרגשות שיא, אני דוברת. אחרי דקה של דיבור חלפה לה ההתרגשות והייתי נינוחה ושלווה. הרגשתי את השלווה שדיברתי עליה. כשמחאו לי כפיים הרגשתי שהמסר עבר והכול היה בדיוק כפי שרציתי.

אוהבת, מ׳

 

שיתוף 2

זכיתי להיות מעורבת בהקמת הכנס ולחוות רגעים שמרחיבים את הלב.

כמזניקה בהליכת המלאכים חוויתי חוויה מדהימה, לרוב האנשים זו הייתה חוויה ראשונה ולכן התרגשתי מההתמסרות שלהם, משיתוף הפעולה, מהיכולת שלהם לסמוך עלי, להישען ולהרפות, לכסות את העיניים וללכת אל הלא נודע.

המקום, האווירה הכללית התאפיינו באהבה, כנות, שלווה ונתינה. 

המכנה המשותף של באי הכנס היה אסירות תודה והתמסרות, הערכה ורכות.

התכנים המגוונים והחדשניים הביאו איתם סקרנות והתרגשות,

וואוו כמה שלווה חוויתי!!! חזרתי הביתה עם לב פתוח ולב רגוע.

תודה❤️, א׳

 

שיתוף 3

כנס נר-אנון החמישי. קמתי בבוקר יום חמישי עם פרפרים בבטן. הדרך לעין גדי אהובה עלי במיוחד, אוהבת את הנוף עוצר הנשימה הזה. בכל קילומטר שעובר אני חוזרת לחוויות הילדות שלי, חוזרת לשבתות בהן נסעתי עם ילדי לאזור היפה הזה.

כשהגעתי ופגשתי חברות (חיבוקים, נשיקות…) כבר התחלתי להרגיש את המקום המדהים, הפסטורליות, הירוק, עצים בני מאות שנים, כל כך יפה ומטופח. נכנעתי לרוח ולשלווה, התנתקתי מהשגרה.

יומיים ריחפתי באווירה הקסומה שהיתה שם. השתתפתי במליאה הייתי באוהל תפילת השלווה באמת מדיטציה של התפילה.

ערב של שישי חוויתי את הליכת המלאכים. שזו היתה חוויה ראשונה ומעצימה שלא הכרתי ומאוד אהבתי. הכיף של הביחד נתן לי תחושה נדירה. האוכל היה טעים.

אני הרגשתי בעננים וראיתי הרבה פנים מוארות בשלושת ימי הכנס. תודה רבה ליו"ר הכנס והחבורה שעבדה על הכנס. לנו כחברותא היה מדהים.

אוהבת ד׳

 

 

שיתוף 4

בחוויה שלי הייתה לי הרגשה עמוקה של אחדות, עוצמה ושייכות. שפה אחת שהכילה בתוכה אהבה, הקשבה ובעיקר כוח גדול ומעצים שלא דומה לשום דבר. הצמיחה שלי הגיעה לשיא בידיעה שאני לא לבד, שאני מוקפת בחברים וחברות שמבינים אותי ואוהבים אותי כמו שאני.

החופש לדבר, לשתף ולהקשיב לדוברים שהעצימו וחיזקו את האמונה שלי שזה המקום הכי נכון עבורי. התובנה שלי במשפט "רק ביחד זה עובד". מאחלת לכולנו המשך צמיחה בדרך המופלאה הזאת.

אסירות תודה לכל נותני השרות ולמשפחת נר אנון ♥️ מ׳

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקההמשך לקנות
    פתח צ'אט
    💬 זקוק לעזרה?
    שלום
    אנחנו יכולים לעזור לך?
    דילוג לתוכן